سایت های شاهان

عینک کوهنوردی

 

بسیار بیشتر از یک سبک جذاب (البته عجیب) هستند. هر قسمت از آنها برای محافظت از کوهنوردان و علاقمندان کمپینگ در برابر چالش های منحصر به فرد بالاترین ارتفاعات زمین ساخته شده است. نه تنها ورزشکاران در حالی که در ارتفاعات کوهستانی هستند با هوای رقیق‌تر سر و کار دارند، بلکه جو کمتری بین خود و خورشید دارند. این بدان معناست که پرتوهای فرابنفش مسافت کمتری برای سفر دارند و هوای کمتری قبل از رسیدن به چشمان یک ماجراجو در بالای قله کوه از طریق آن فیلتر می شود. همان‌طور که مردم در طول یک سفر اسکی هنگام بالا رفتن از کوه، سریع‌تر و راحت‌تر دچار آفتاب سوختگی می‌شوند، این ورزشکاران نیز اگر محافظت مناسبی پیدا نکنند، بیشتر در معرض آسیب چشمی مادام‌العمر قرار می‌گیرند. در نتیجه، اکثر عدسی‌های عینک‌های کوهنوردی طبق استانداردهای اروپایی در لنزهای کتگوری ۳ یا ۴ درجه بندی می‌شوند (همان افرادی که «CE» کوچک را روی همه عینک‌های آفتابی شما قرار می‌دهند.) لنزهای کتگوری ۳ بین ۸ تا ۱۸ درصد نور خورشید را از خود عبور می دهند (در مقایسه با ۱۸ تا ۴۳ درصد بیشتر سایه ها) در حالی که لنزهای کتگوری ۴ فقط بین ۳ تا ۸ درصد نور خورشید را از خود عبور می دهند. این لنزهای قوی که با طراحی مدرن‌تر به‌هم‌پیوسته جفت شده‌اند، این لنزها را به ابزاری ایده‌آل برای محافظت از چشمان شما در قله کوه تبدیل می‌کنند.

خوب، حالا نوبت به اصل ماجرا می رسد. در زیر بهترین عینک کوهنوردی سال ۲۰۲۲ را بسته به سبک، جنس، فعالیت و البته قیمت مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم. عینک های لیست ما هم زنانه هستند و هم مردانه و بعضی از مدل ها نیز یونیسکس هستند. در زیر مدل هایی که فقط مردانه یا زنانه هستند، جلوی محصول درج می شود.

 

 

عینک کوهنوردی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Powered by Bayan